LDR |
|
|
03457cas#a2200649#i#4500 |
001 |
|
|
0161800165642 |
003 |
|
|
WR 004 |
005 |
|
|
20240307053107.1 |
008 |
|
|
990224c19999999pl#mr#p|##|##|0###|0pol#c |
022 |
# |
|
%a 1507-174X |
035 |
|
|
%a da99333007 |
035 |
|
|
%a (NUKAT)vtls000028075 |
040 |
|
|
%a KR 119/aso %b pol %e rda %c KR 119/mr %d KR 119/mrs %d WR U/FZ %d LUBL KUL/KG %d Ł U/mkc %d LUBL U/AO %d KIEL 010/ES %d KR U/SM %d WR U/ZM %d WA U/MBr %d WA U/FM %d POZN U/MAW %d WA M/EO %d OLSZT 003/MG %d WA U/MK %d POZN U/KaKs %d WA U/MASZ |
090 |
0 |
|
%a MK.0 |
091 |
|
|
%a IM %a dubl %a 1 dar %b cz %a nie ukazuje się |
210 |
1 |
# |
%a Media Mark. Pol. |
222 |
|
0 |
%a Media i Marketing Polska |
245 |
0 |
0 |
%a Media i Marketing Polska / %c redaktor naczelny Piotr Pokrzywa. |
246 |
1 |
3 |
%a Media & Marketing Polska %f 2003 Nr 6(100)- 2010 Nr 11/12(383) |
246 |
1 |
3 |
%a M&MP %f 2010 Nr 13(384)-Nr 8(478) |
246 |
1 |
3 |
%a Media Marketing Polska %f 2019 Nr 9(479)- |
246 |
1 |
3 |
%a MMP %f 2019, nr 9(479)- |
260 |
# |
|
%a Warszawa : %b VFP Communications, %c 1999-. |
300 |
|
|
%c 40 cm. |
310 |
|
|
%a Miesięcznik, %b Nr 13 = 384 (kwiecień 2010)- |
321 |
|
|
%a Tygodnik, %b 2005- Nr 11/12 = 383 (2010) |
321 |
|
|
%a Dwutygodnik, %b 1999-2004 |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
362 |
0 |
|
%a Nr 1=1 (27 stycznia-9 lutego 1999)-. |
500 |
|
|
%a Od nr 21=139 (2004) zmiana formatu - 30 cm. |
500 |
|
|
%a Od 2000, nr 16 częste zmiany redaktorów. |
500 |
|
|
%a Od 2001, nr 2 redaktor naczelny: Marzenna M. Reyher. |
500 |
|
|
%a Od 2019, nr 9 tytuł: Media Marketing Polska. |
500 |
|
|
%a Od 2019, nr 9 odmienna interpretacja tytułu: MMP. |
500 |
|
|
%a Od 2018, nr 5 redaktor naczelny Tomasz Wygnański. |
505 |
0 |
# |
%a Od 2006 dodatek "Słownik Mediów, Reklamy i Marketingu" zawierające miesięcznie wydawane leksykony: Badania Marketingowe, BTL i Merchandising, Internet, Kreacja i Produkcja, Marketing Mobilny, Outdoor, Prasa, Public Relations, Radio, Telewizja. |
580 |
|
|
%a Czasopismo powstało z połączenia "Marketing Polska" oraz "Media Polska". |
650 |
|
# |
%a Reklama %v czasopisma. |
655 |
|
# |
%a Czasopisma polskie %y 1990-. |
700 |
1 |
# |
%a Pokrzywa, Piotr %d (1964- ). %e Redakcja |
700 |
1 |
# |
%a Reyher, Marzenna. %e Redakcja |
700 |
1 |
# |
%a Wygnański, Tomasz. %e Redakcja |
710 |
2 |
# |
%a VFP Communications. %e Wydawca %4 pbl |
740 |
0 |
2 |
%a Słownik Mediów, Reklamy i Marketingu |
770 |
0 |
# |
%t Tutti Frutti %g 2002- %w zz2006976935 |
770 |
0 |
# |
%t Raport Strategiczny IAB Polska %g 2003- %w xx001353858 |
770 |
0 |
# |
%t Almanach Mediów i Reklamy %g 1999- %x 1507-2037 %w da99333075 |
776 |
0 |
# |
%t Media i Marketing Polska %c (CD-ROM) %g 200u- %w xx001086061 |
780 |
1 |
4 |
%t Media Polska %g 1993-1999 %x 1231-367X %w gg96603245 |
780 |
1 |
4 |
%t Marketing Polska %g 1996-1998 %x 1426-3505 %w dd97317172 |
856 |
4 |
# |
%u https://katalog.ue.wroc.pl/site/recorddetail/0161800165642 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
990 |
|
|
%a MASS MEDIA. |
990 |
|
|
%a REKLAMA. |
990 |
|
|
%a CZASOPISMA. |
999 |
|
|
%b eapa (28/09/2005 09:50:43) %d epa (13/04/2010) %c bams (27/11/2007) %c każ (04/12/2007) %c bams (07/01/2008) %c każ (01/02/2008) %c maw (05/02/2008) %c aal (14/08/2008) %c każ (07/04/2010 ; 008) %c epa (13/04/2010) %c epa (13/04/2010 ; 040, 650-, 990-, 990+) %c epa (02/02/2011 ; 090+) %c aal (03/01/2012 ; 040, 990+) %c prolib (02/12/2016) %c prolib (21/12/2016) %c kaz (21/03/2019 ; 040, 091) %c prolib (11/03/2020) %c prolib (08/05/2020) %c prolib (07/03/2024) %r 1999 |