Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zarządzanie produktem : kreowanie marki

Tytuł:
Zarządzanie produktem : kreowanie marki [Google   Link otwiera się w nowym oknie] [Worldcat   Link otwiera się w nowym oknie]
Współtwórcy:
Kall, Jacek. Red.
Sojkin, Bogdan (1951- ). Red.
Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydawnictwo. pbl
Temat:
Zarządzanie produktem.
Branding (marketing).
Rok wydania:
2010
Wydawca:
Poznań : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego
ISBN:
9788374175265
Seria:
Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, 1689-7374 ; 154
Opis fizyczny:
279 s. : il. ; 24 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01731cam#a2200421#i#4500
001 0162100422833
003 WR 004
005 20210426124019.8
008 101108s2010####pl#a###g#####|000#0#pol#c
020 %a 9788374175265
035 %a xx001869058
035 %a (NUKAT)vtls001869058
040 %a POZN 004/MKA %c POZN 004/MKA %d POZN 004/LK %d KR 7/HTs %d WA LAZ/AZ %d WR 004
041 0 # %a pol %b eng
090 0 %a MK.5
091 %a 1 wymiana %a 1 dar
245 0 0 %a Zarządzanie produktem : %b kreowanie marki / %c red. nauk. Jacek Kall, Bogdan Sojkin.
260 # %a Poznań : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, %c 2010.
300 %a 279 s. : %b il. ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
490 1 %a Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, %x 1689-7374 ; %v 154
504 %a Bibliogr. przy art.
546 %a Streszcz. ang.
650 # %a Zarządzanie produktem.
650 # %a Branding (marketing).
700 1 # %a Kall, Jacek. %e Red.
700 1 # %a Sojkin, Bogdan %d (1951- ). %e Red.
710 2 # %a Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). %b Wydawnictwo. %4 pbl
830 0 %a Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu %x 1689-7374 %v 154
856 4 # %u https://katalog.ue.wroc.pl/site/recorddetail/0162100422833 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-7417-526-5
990 %a ZARZĄDZANIE PRODUKTEM.
990 %a PRODUKT.
990 %a MARKA.
990 %a STRATEGIA MARKETINGOWA.
999 %b kaz (08/11/2010) %c aal (25/11/2010) %c aal (25/11/2010 ; 008, 040) %c eap (01/12/2010 ; 090+) %c eap (01/12/2010 ; 990+) %c prolib (08/05/2020) %c prolib (22/04/2021) %c eam (26/04/2021 ; 040, 091) %r 2010

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Sygnatura:
MK.5 ZAR
B 112262
Lokalizacja:
Magazyn
Dostępny
Sygnatura:
MK.5 ZAR
W 318907
Lokalizacja:
3 piętro
Wolny dostęp

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Sygnatura:
MK.5 ZAR
W 318906
Lokalizacja:
3 piętro
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies