Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Integracja podejść metodologicznych w badaniach marketingu

Tytuł:
Integracja podejść metodologicznych w badaniach marketingu [Google   Link otwiera się w nowym oknie] [Worldcat   Link otwiera się w nowym oknie]
Autorzy:
Chlipała, Paweł [Google   Link otwiera się w nowym oknie]
Współtwórcy:
Uniwersytet Ekonomiczny (Kraków). Wydawnictwo. pbl
Temat:
Badania marketingowe - metodologia.
Rok wydania:
2018
Wydawca:
Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego
ISBN:
9788372527578
Seria:
Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Seria Specjalna: Monografie, 1899-0428 ; nr 256
Opis fizyczny:
225 stron : ilustracje ; 24 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01859cam#a2200373#i#4500
001 0162901014249
003 WR 004
005 20190903090852.6
008 180612s2018####pl#a#########|000#0#pol#c
020 %a 9788372527578
035 %a xx004343485
035 %a (NUKAT)vtls004343485
040 %a WR U/mt %b pol %e rda %c WR U/mts %d WR U/mw %d WA 14/ABs
041 0 # %a pol %b eng
090 1 %a MK.3
100 1 %a Chlipała, Paweł. %e Autor
245 1 0 %a Integracja podejść metodologicznych w badaniach marketingu / %c Paweł Chlipała.
260 # %a Kraków : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, %c 2018.
300 %a 225 stron : %b ilustracje ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
490 1 %a Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Seria Specjalna: Monografie, %x 1899-0428 ; %v nr 256
504 %a Bibliografia na stronach 193-209.
536 %a Publikacja została dofinansowana ze środków przyznanych Wydziałowi Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie w ramach dotacji na utrzymanie potencjału badawczego
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
650 # %a Badania marketingowe %x metodologia.
710 2 # %a Uniwersytet Ekonomiczny (Kraków). %b Wydawnictwo. %e Wydawca %4 pbl
830 0 %a Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. %n Seria Specjalna, %p Monografie %x 1899-0428 %v nr 256
856 4 # %u https://katalog.ue.wroc.pl/site/recorddetail/0162901014249 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-7252-757-8
990 %a BADANIA MARKETINGOWE.
990 %a METODOLOGIA.
999 %b eam (05/06/2018) %c eam (21/06/2018 ; 000, 020+, 040, 920+) %c ewj (02/07/2018) %c ewj (02/07/2018 ; 000, 040) %c ewj (02/07/2018 ; 040) %c ewj (03/07/2018 ; 040, 090+, 990+) %c prolib (03/09/2019) %r 2018

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Sygnatura:
MK.3 CHL INT
B 132355
Lokalizacja:
Magazyn
Dostępny

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Sygnatura:
MK.3 CHL INT
B-JG 36536
Lokalizacja:
Czytelnia Ogólna (Jelenia Góra)
Wolny dostęp
Sygnatura:
MK.3 CHL INT
W 315820
Lokalizacja:
3 piętro
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies