Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Managing customer experience and relationships : a strategic framework

Tytuł:
Managing customer experience and relationships : a strategic framework [Google   Link otwiera się w nowym oknie] [Worldcat   Link otwiera się w nowym oknie]
Autorzy:
Peppers, Don [Google   Link otwiera się w nowym oknie]
Rogers, Martha [Google   Link otwiera się w nowym oknie]
Współtwórcy:
Kotler, Philip (1931- ). Przedm.
John Wiley & Sons. pbl
Temat:
Relacje z klientami - zarządzanie.
Preferencje konsumenta.
Marketing relacyjny.
Marketing baz danych.
Rok wydania:
cop. 2017
Wydawca:
Hoboken : John Wiley & Sons
ISBN:
9781119236252
9781119239826
9781119239819
9781119239833
Opis fizyczny:
XXIV, 600 s. : il. ; 25 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01956cam#a2200505#i#4500
001 0163001166890
003 WR 004
005 20220413200047.2
008 170627s2017####xxua#########|001#0#eng#c
020 %a 9781119236252 %q cloth
020 %a 9781119239826 %q pdf
020 %a 9781119239819 %q epub
020 %a 9781119239833 %q obook
035 %a xx004053130
035 %a (NUKAT)vtls004053130
040 %a KAT 001/KC %c KAT 001/KC %d KAT 001/KC
090 0 %a MK.8
091 %a Łysik Łukasz %a zagr'19
100 1 %a Peppers, Don.
245 1 0 %a Managing customer experience and relationships : %b a strategic framework / %c Don Peppers, Martha Rogers ; [foreword by Philip Kotler].
250 %a 3rd ed.
260 # %a Hoboken : %b John Wiley & Sons, %c cop. 2017.
300 %a XXIV, 600 s. : %b il. ; %c 25 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
504 %a Indeksy.
650 # %a Relacje z klientami %x zarządzanie.
650 # %a Preferencje konsumenta.
650 # %a Marketing relacyjny.
650 # %a Marketing baz danych.
700 1 # %a Rogers, Martha.
700 1 # %a Kotler, Philip %d (1931- ). %e Przedm.
710 2 # %a John Wiley & Sons. %4 pbl
856 4 # %u https://katalog.ue.wroc.pl/site/recorddetail/0163001166890 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-1-119-23625-2 %q cloth
920 %a 978-1-119-23982-6 %q pdf
920 %a 978-1-119-23981-9 %q epub
920 %a 978-1-119-23983-3 %q obook
990 %a RELACJE KONSUMENCKIE.
990 %a KLIENCI.
990 %a MARKETING RELACYJNY.
990 %a RELATIONSHIPS
990 %a CUSTOMER SERVICE.
999 %b eam (11/10/2019) %c eam (12/11/2019 ; 000, 020+, 040, 245, 250+, 260, 920+) %c eam (12/11/2019) %c aal (12/11/2019) %c aal (12/11/2019 ; 040, 090+, 920, 990+) %c prolib (21/05/2021 ; 650) %c prolib (21/05/2021) %c prolib (13/04/2022 ; 650) %c prolib (13/04/2022) %r 2017

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Sygnatura:
MK.8 PEP MAN
B 134107
Lokalizacja:
3 piętro
Niedostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies