Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł:
Aida Media : teoria i praktyka reklamy [Google   Link otwiera się w nowym oknie] [Worldcat   Link otwiera się w nowym oknie]
Temat:
Reklama.
Rok wydania:
1994-1999
Wydawca:
Wrocław : Agencja Reklamowa Aida
ISSN:
1231-3289
Opis fizyczny:
28 cm
02. Wydawnictwo ciągłe
propozycja biblioteki
LDR 00841cas|a2200241|i|4500
001 0161800163235
003 WR 004
005 20190602011614.7
008 070828d19941999pl#|r|p|||||||0|||b0pol#c
022 %a 1231-3289
035 %a IDCzasopisma39
040 %a WR 004 %c WR 004
091 %b cz
245 0 0 %a Aida Media : %b teoria i praktyka reklamy.
260 %a Wrocław : %b Agencja Reklamowa Aida, %c 1994-1999.
300 %c 28 cm.
310 %a Mies.
362 0 %a Nr 1 (1994)-nr 10 (65) (1999).
650 # %a Reklama.
856 4 0 %u https://katalog.ue.wroc.pl/site/recorddetail/0161800163235 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
990 %a REKLAMA.
990 %a MARKETING.
999 %b eapa (23/09/2005 14:16:36) %c epa (14/05/2007 13:26:48) %d uaż (14/10/2004 14:16:49) %c zaś (14/01/2008) %c zas (16/03/2009 ; 091+, 310, 990+) %r 1994 %r 1999

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies