Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Elementy marketingu usług pocztowych



Tytuł :
Elementy marketingu usług pocztowych
Autorzy :
Panasiuk, Aleksander (1965- )
Uniwersytet Szczeciński (Szczecin)
Temat :
Marketing usług.
Rok wydania :
2000
Wydawca :
Szczecin : Uniwersytet Szczeciński
ISBN :
8372411220
Opis fizyczny :
173 s. : il. ; 24 cm
Książka

LDR 00927cam|a2200265#i|4500
001 0161800110405
003 WR 004
005 20190602010320.7
008 070828s2000####pl#||||#r|||||000#||pol#c
020 %a 8372411220
035 %a IDWydania39243
040 %a WR 004 %c WR 004
090 %a MK.7
091 %a 1 dar %b ks
100 1 %a Panasiuk, Aleksander %d (1965- ).
245 1 0 %a Elementy marketingu usług pocztowych / %c Aleksander Panasiuk.
260 %a Szczecin : %b Uniwersytet Szczeciński, %c 2000.
300 %a 173 s. : %b il. ; %c 24 cm.
504 %a Bibliogr.
650 # %a Marketing usług.
710 2 # %a Uniwersytet Szczeciński (Szczecin).
856 4 0 %u https://katalog.ue.wroc.pl/site/recorddetail/0161800110405 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 83-7241-122-0
990 %a POCZTA.
999 %b lak (21/01/2002 14:43:12) %d uaż (01/02/2002 09:08:04) %c jac (07/05/2008) %c aal (22/02/2010 ; 090+) %r 2000

Lokalizacja:
Położenie:
Agenda:

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Sygnatura :
MK.7 PAN ELE
B 95113
Lokalizacja :
Strefa Wolnego Dostępu

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies