Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Industrial and organizational marketing

Tytuł :
Industrial and organizational marketing
Autorzy :
Morris, Michael H
Temat :
Marketing przemysłowy.
Rok wydania :
1992
Wydawca :
New York, NY : Macmillan
ISBN :
002946594X
Opis fizyczny :
XV, 784 s. : fot., rys., schem
Książka

LDR 00823nam|a2200241#i|4500
001 0161800117140
003 WR 004
005 20190602010444.2
008 070828s1992####xxu||||#r|||||000#||eng#c
020 %a 002946594X
035 %a IDWydania7829
040 %a WR 004 %c WR 004
090 0 %a MK.7
100 1 %a Morris, Michael H.
245 1 0 %a Industrial and organizational marketing / %c Michael H. Morris.
250 %a 2nd ed.
260 %a New York, %b NY : %b Macmillan, %c 1992.
300 %a XV, 784 s. : %b fot., rys., schem.
504 %a Bibliogr.
650 # %a Marketing przemysłowy.
856 4 0 %u https://katalog.ue.wroc.pl/site/recorddetail/0161800117140 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 0-02-946594-X
999 %b mapr (11/04/2001 12:45:47) %d mapr (26/02/2003 13:39:13) %c jac (07/10/2010 ; 090+) %r 1992

 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Sygnatura :
MK.7 MOR IND
B 83419
Lokalizacja :
Strefa Wolnego Dostępu

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies