Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Industrial marketing : a German-American perspective

Tytuł :
Industrial marketing : a German-American perspective
Autorzy :
Backhaus, Klaus (1947- )
Współtwórcy :
Wilson, David T. Red.
Temat :
Marketing przemysłowy.
Rok wydania :
1986
Wydawca :
Berlin : Springer-Verlag
ISBN :
3540161147
Opis fizyczny :
VIII, 373 s. : rys
Książka

LDR 00839cam|a2200229#i|4500
001 0161800117149
003 WR 004
005 20190602010444.5
008 070828s1986####gw#||||#r|||||000#||eng#c
020 %a 3540161147
035 %a IDWydania12722
040 %a WR 004 %c WR 004
245 0 0 %a Industrial marketing : %b a German-American perspective / %c ed.by Klaus Backhaus, David T. Wilson.
260 %a Berlin : %b Springer-Verlag, %c 1986.
300 %a VIII, 373 s. : %b rys.
504 %a Bibliogr.
650 # %a Marketing przemysłowy.
700 1 # %a Wilson, David T. %e Red.
700 1 # %a Backhaus, Klaus %d (1947- ).
856 4 0 %u https://katalog.ue.wroc.pl/site/recorddetail/0161800117149 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 3-540-16114-7
999 %b mapr (11/04/2001 13:02:27) %d mapr (26/02/2003 11:06:42) %c jac (27/03/2008) %r 1986

 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Sygnatura :
IND
B 76293
Lokalizacja :
Magazyn

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies