Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Industrial marketing strategy

Tytuł :
Industrial marketing strategy
Autorzy :
Webster, Frederick E
Temat :
Marketing przemysłowy.
Rok wydania :
1991
Wydawca :
New York, NY : J.Wiley
ISBN :
047111989X
Opis fizyczny :
XIII, 365 s. : fot., rys., schem
Książka

LDR 00892cam|a2200253#i|4500
001 0161800117155
003 WR 004
005 20190602010445.3
008 070828s1991####xxu||||#r|||||000#||eng#c
020 %a 047111989X
035 %a IDWydania16235
040 %a WR 004 %c WR 004
090 0 %a MK.7
100 1 %a Webster, Frederick E.
245 1 0 %a Industrial marketing strategy / %c Frederick E.Webster,Jr.
250 %a 3rd ed.
260 %a New York, %b NY : %b J.Wiley, %c 1991.
300 %a XIII, 365 s. : %b fot., rys., schem.
504 %a Bibliogr.
650 # %a Marketing przemysłowy.
856 4 0 %u https://katalog.ue.wroc.pl/site/recorddetail/0161800117155 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 0-471-11989-X
990 %a STRATEGIA MARKETINGOWA.
999 %b mapr (11/04/2001 13:01:26) %d aar (12/02/2003 10:43:34) %c aar (16/04/2009 ; 100-, 100+) %c aal (23/11/2010 ; 090+) %r 1991

 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Sygnatura :
MK.7 WEB IND
B 85697
Lokalizacja :
Strefa Wolnego Dostępu

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies