- Tytuł :
- Marketing business to business
- Autorzy :
- Golik-Górecka, Grażyna
- Temat :
- Marketing przemysłowy.
- Rok wydania :
- 2004
- Wydawca :
- Warszawa : Difin
- ISBN :
- 8372514143
- Opis fizyczny :
- 222 s. : il. ; 23 cm
- Książka
Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.
LDR 00953cam|a2200241#i#4500
001 0161800125761
003 WR 004
005 20190602010640.0
008 070828s2004####pl#||||#r|||||000#||pol#c
020 %a 8372514143
035 %a IDWydania52520
040 %a WR 004 %c WR 004 %d WR 004 %d WR 004 %d WR 004
090 0 %a MK.7
091 %b ks %a 1 dar
100 1 %a Golik-Górecka, Grażyna.
245 1 0 %a Marketing business to business / %c Grażyna Golik-Górecka.
260 %a Warszawa : %b Difin, %c 2004.
300 %a 222 s. : %b il. ; %c 23 cm.
504 %a Bibliogr.
650 # %a Marketing przemysłowy.
856 4 0 %u https://katalog.ue.wroc.pl/site/recorddetail/0161800125761 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 83-7251-414-3
999 %b mapr (18/11/2005 15:19:28) %d uaż (29/11/2005 12:32:18) %c jac (31/03/2009 ; 100-, 100+) %c aal (27/08/2009 ; 090+) %c eam (17/05/2018 ; 040, 091) %c eam (17/05/2018 ; 000, 040) %c eam (17/05/2018 ; 040, 090) %r 2004
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!