Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing na rynku odzieżowym i tekstylnym : studium przypadków

Tytuł :
Marketing na rynku odzieżowym i tekstylnym : studium przypadków
Autorzy :
Domański, Tomasz (marketing)
Henley, John S
Temat :
Marketing przemysłowy.
Rok wydania :
1994
Wydawca :
Łódź : Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości
ISBN :
8386227028
Opis fizyczny :
193 s
Książka

LDR 00969cam|a2200253#i|4500
001 0161800125864
003 WR 004
005 20190602010642.8
008 070828s1994####pl#||||#r|||||000#||pol#c
020 %a 8386227028
035 %a IDWydania8256
040 %a WR 004 %c WR 004
090 0 %a MK.7
100 1 %a Domański, Tomasz %c (marketing).
245 1 0 %a Marketing na rynku odzieżowym i tekstylnym : %b studium przypadków / %c Tomasz Domański, John S. Henley.
260 %a Łódź : %b Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości, %c 1994.
300 %b 193 s.
650 # %a Marketing przemysłowy.
700 1 %a Henley, John S.
856 4 0 %u https://katalog.ue.wroc.pl/site/recorddetail/0161800125864 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 83-86227-02-8
990 %a PRZEMYSŁ ODZIEŻOWY.
990 %a STRATEGIA MARKETINGOWA.
999 %b aar (18/04/2000 13:42:05) %d mapr (20/05/2003 08:06:21) %c jac (23/09/2008 ; 700-, 700+) %c aal (02/08/2010 ; 090+) %r 1994

 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Sygnatura :
MK.7 DOM MAR
B 83495
Lokalizacja :
Strefa Wolnego Dostępu

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies