Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wykorzystanie analizy korespondencji w badaniach marketingowych

propozycja biblioteki
LDR 01241ctm|a2200277#i|4500
001 0161800159410
003 WR 004
005 20190602011509.0
008 070828s2002####pl#||||g#|||||000#|#pol#c
035 %a IDWydania43374
040 %a WR 004 %c WR 004
091 %a 1 inne źr. %b ks
100 1 %a Stanimir, Agnieszka %d (1972- ).
245 1 0 %a Wykorzystanie analizy korespondencji w badaniach marketingowych / %c Agnieszka Stanimir.
260 %c 2002.
300 %a 226 k. : %b il. ; %c 30 cm.
502 %a Rozprawa doktorska (21.02.2003). Akademia Ekonomiczna im. O. Langego we Wrocławiu. Wydział Zarządzania i Informatyki. Promotor: prof.dr hab. Józef Dziechciarz.
504 %a Bibliogr.
700 1 # %a Dziechciarz, Józef. %e Promotor
710 2 # %a Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego (Wrocław).
856 4 0 %u https://katalog.ue.wroc.pl/site/recorddetail/0161800159410 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
990 %a ANALIZA DANYCH.
990 %a ANALIZA KORESPONDENCJI.
990 %a BADANIA MARKETINGOWE.
990 %a PRACA DOKTORSKA.
999 %b lak (21/07/2003 10:22:25) %d aar (10/12/2008) %c lak (20/03/2008) %c lak (07/05/2008) %c lak (08/05/2008) %c aar (10/12/2008 ; 650-, 710-, 710+, 990-, 990+) %c aar (26/03/2013 ; 008) %r 2002

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Sygnatura:
DR 1007
Lokalizacja:
Skarbczyk
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies