Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Postmodernistyczne koncepcje marketingowe a marketing klasyczny

Tytuł:
Postmodernistyczne koncepcje marketingowe a marketing klasyczny [Google   Link otwiera się w nowym oknie] [Worldcat   Link otwiera się w nowym oknie]
Autorzy:
Baruk, Agnieszka Izabela (1973- ) [Google   Link otwiera się w nowym oknie]
Współtwórcy:
Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Dom Organizatora. pbl
Temat:
Marketing.
Marketing personalny.
Marketing wewnętrzny.
Marketing relacyjny.
Rok wydania:
2008
Wydawca:
Toruń : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa "Dom Organizatora"
ISBN:
9788372853776
Opis fizyczny:
212 s. : il. ; 24 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01724cam#a2200421#i#4500
001 0161900189619
003 WR 004
005 20220714053055.0
008 080122s2008####pl#a###g#####|000#0#pol#c
020 %a 9788372853776
035 %a xx001044777
035 %a (NUKAT)vtls001044777
040 %a WR U/PAd %c WR U/jm %d WR U/jm %d WR U/HSs %d GL 001/JK
090 %a MK.2
100 1 %a Baruk, Agnieszka Izabela %d (1973- ).
245 1 0 %a Postmodernistyczne koncepcje marketingowe a marketing klasyczny / %c Agnieszka Izabela Baruk.
260 # %a Toruń : %b Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa "Dom Organizatora", %c 2008.
300 %a 212 s. : %b il. ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
504 %a Bibliogr. s. [201]-208.
650 # %a Marketing.
650 # %a Marketing personalny.
650 # %a Marketing personalny.
650 # %a Marketing wewnętrzny.
650 # %a Marketing.
650 # %a Marketing personalny.
650 # %a Marketing relacyjny.
650 # %a Marketing wewnętrzny.
710 2 # %a Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. %b Dom Organizatora. %4 pbl
856 4 0 %u https://katalog.ue.wroc.pl/site/recorddetail/0161900189619 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-7285-377-6
990 %a MARKETING PARTNERSKI.
990 %a MARKETING PERSONALNY.
990 %a MARKETING WEWNĘTRZNY.
990 %a ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE.
999 %b jam (15/01/2008) %c jam (04/02/2008) %c lak (08/02/2008) %c lak (11/02/2008) %c lak (13/02/2008) %c eap (18/02/2008) %c mapr (17/03/2008) %c aal (24/02/2010 ; 090+) %c lak (08/03/2010 ; 990+) %c prolib (14/07/2022) %r 2008

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Sygnatura:
MK.2 BAR POS
B 105258
Lokalizacja:
Magazyn
Dostępny
Sygnatura:
MK.2 BAR POS
W 260583
Lokalizacja:
3 piętro
Wolny dostęp
Sygnatura:
MK.2 BAR POS
W 260584
Lokalizacja:
3 piętro
Wolny dostęp
Sygnatura:
MK.2 BAR POS
W 261503
Lokalizacja:
3 piętro
Wolny dostęp
Sygnatura:
MK.2 BAR POS
W 261504
Lokalizacja:
3 piętro
Wolny dostęp
Sygnatura:
MK.2 BAR POS
W 261505
Lokalizacja:
3 piętro
Wolny dostęp
Sygnatura:
MK.2 BAR POS
W 261506
Lokalizacja:
3 piętro
Wolny dostęp

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Sygnatura:
MK.2 BAR POS
B-JG 27118
Lokalizacja:
Czytelnia Ogólna (Jelenia Góra)
Wolny dostęp
Sygnatura:
MK.2 BAR POS
W 260582
Lokalizacja:
3 piętro
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies