Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Osiągnąć doskonałość w sprzedaży : siedem stopni wtajemniczenia w handlu z klientami biznesowymi

Tytuł :
Osiągnąć doskonałość w sprzedaży : siedem stopni wtajemniczenia w handlu z klientami biznesowymi
Autorzy :
Stevens, Howard (1941- )
Kinni, Theodore B. (1956- )
Współtwórcy :
Łuczkiewicz, Grzegorz. Tł.
Temat :
Sprzedaż.
Marketing przemysłowy.
Relacje z klientami.
Lojalność wobec marki.
Rok wydania :
2008
Wydawca :
Warszawa : Wydawnictwo MT Biznes
ISBN :
9788361040088
Seria :
Horyzonty Biznesu
Opis fizyczny :
248 s. : il. ; 24 cm
Książka

LDR 01928cam#a2200445#i#4500
001 0161900191662
003 WR 004
005 20191031053126.5
008 080505s2008####pl#a###g#####|001#0#pol#c
020 %a 9788361040088
035 %a xx001112902
035 %a (NUKAT)vtls001112902
040 %a WA 14/DG %c WA 14/DG %d KR 7/DZs
041 1 # %a pol %h eng
090 %a MK.9
100 1 %a Stevens, Howard %d (1941- ).
245 1 0 %a Osiągnąć doskonałość w sprzedaży : %b siedem stopni wtajemniczenia w handlu z klientami biznesowymi / %c Howard Stevens, Theodore Kinni ; [przekł. Grzegorz Łuczkiewicz].
246 1 # %i Tyt. oryg.: %a Achieve sales excellence
260 # %a Warszawa : %b Wydawnictwo MT Biznes, %c 2008.
300 %a 248 s. : %b il. ; %c 24 cm.
490 1 %a Horyzonty Biznesu
500 %a Nazwisko tł. na s. red.
500 %a Na okł.: Ta książka jest wynikiem 14 lat badań HR Chally Group z udziałem 300 000 handlowców i ich 80 000 klientów biznesowych.
504 %a Bibliogr. s. 235-240. Indeks.
650 # %a Sprzedaż.
650 # %a Marketing przemysłowy.
650 # %a Marketing przemysłowy.
650 # %a Relacje z klientami.
650 # %a Lojalność wobec marki.
650 # %a Sprzedaż.
700 1 # %a Łuczkiewicz, Grzegorz. %e Tł.
700 1 # %a Kinni, Theodore B. %d (1956- ).
830 0 %a Horyzonty Biznesu
856 4 # %u https://katalog.ue.wroc.pl/site/recorddetail/0161900191662 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
856 4 8 %3 Okładka %u http://www.nukat.edu.pl/nukat/icov/WALAZ/xx001112902.jpg
856 4 1 %3 Spis treści %u http://www.nukat.edu.pl/nukat/icov/WALAZ/xx001112902.pdf
920 %a 978-83-61040-08-8
990 %a LOJALNOŚĆ KLIENTA.
990 %a SUKCES.
999 %b jam (21/02/2008) %c jam (12/03/2008) %c mapr (18/03/2008) %c lak (19/03/2008) %c mapr (27/06/2008) %c lak (19/01/2010 ; 090+) %c aar (21/01/2010 ; 090) %c prolib (08/05/2017) %c prolib (31/10/2019) %r 2008

 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Sygnatura :
MK.9 STE OSI
B 105549
Lokalizacja :
Magazyn
Sygnatura :
MK.9 STE OSI
W 261567
Lokalizacja :
Strefa Wolnego Dostępu
Sygnatura :
MK.9 STE OSI
W 261568
Lokalizacja :
Strefa Wolnego Dostępu

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Sygnatura :
MK.9 STE OSI
W 261566
Lokalizacja :
Strefa Wolnego Dostępu

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies