Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Skalowanie wielowymiarowe jako metoda badań marketingowych

Tytuł :
Skalowanie wielowymiarowe jako metoda badań marketingowych
Autorzy :
Zaborski, Artur
Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego (Wrocław)
Współtwórcy :
Walesiak, Marek (1957- ). Promotor
Rok wydania :
1998
Opis fizyczny :
128 k. : il. ; 30 cm. + aneks
Praca doktorska

LDR 01103ctm#a2200241#i#4500
001 0162500612326
003 WR 004
005 20190602013050.6
008 140307s1998####pl#||||g#|||||000#|#pol#c
040 %a WR 004/han %c WR 004/han %d WR 004
100 1 %a Zaborski, Artur.
245 1 0 %a Skalowanie wielowymiarowe jako metoda badań marketingowych / %c Artur Zaborski.
260 %c 1998.
300 %a 128 k. : %b il. ; %c 30 cm. + %e aneks.
502 %a Praca doktorska (29.09.1998). Akademia Ekonomiczna im. O. Langego we Wrocławiu. Wydział Gospodarki Regionalnej i Turystyki w Jeleniej Górze. Opiekun nauk. : prof. AE dr hab. Marek Walesiak.
504 %a Bibliogr. k. 122-128.
700 1 # %a Walesiak, Marek %d (1957- ). %e Promotor
710 2 # %a Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego (Wrocław).
856 4 # %u https://katalog.ue.wroc.pl/site/recorddetail/0162500612326 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
990 %a SKALOWANIE WIELOWYMIAROWE.
990 %a BADANIA MARKETINGOWE.
990 %a PRACA DOKTORSKA.
999 %b han (07/03/2014) %c han (17/03/2014 ; 000, 245, 502) %c han (25/03/2014 ; 502) %r 1998

 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Sygnatura :
DR-JG 21
Lokalizacja :
Czytelnia Czasopism (Jelenia Góra)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies