Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Analiza danych symbolicznych i jej wykorzystanie w badaniach marketingowych



LDR 01063ctm#a2200241#i#4500
001 0162500614767
003 WR 004
005 20190602013059.6
008 140315s2007####pl#||||g#|||||000#|#pol#c
040 %a WR 004/han %c WR 004/han %d WR 004
100 1 %a Pełka, Marcin.
245 1 0 %a Analiza danych symbolicznych i jej wykorzystanie w badaniach marketingowych / %c Marcin Pełka.
260 %c 2007.
300 %a 141k. : %b il. ; %c 30 cm.
502 %a Praca doktorska (30.11.2007). Akademia Ekonomiczna im. O. Langego we Wrocławiu. Wydział Gospodarki Regionalnej i Turystyki w Jeleniej Górze. Opiekun nauk. : prof. dr hab. Marek Walesiak.
504 %a Bibliogr. k. 120-129.
700 1 # %a Walesiak, Marek %d (1957- ). %e Promotor
710 2 # %a Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego (Wrocław).
856 4 # %u https://katalog.ue.wroc.pl/site/recorddetail/0162500614767 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
990 %a BADANIA MARKETINGOWE.
990 %a PRACA DOKTORSKA.
990 %a ANALIZA DANYCH.
999 %b han (15/03/2014) %c han (25/03/2014 ; 000, 502) %r 2007

Lokalizacja:
Położenie:
Agenda:

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Sygnatura :
DR-JG 87
Lokalizacja :
Czytelnia Czasopism (Jelenia Góra)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies