Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing przyszłości, trendy, strategie, instrumenty : konsument i przedsiębiorstwo w kontekście zmian w otoczeniu - handel i usługi

Tytuł:
Marketing przyszłości, trendy, strategie, instrumenty : konsument i przedsiębiorstwo w kontekście zmian w otoczeniu - handel i usługi [Google   Link otwiera się w nowym oknie] [Worldcat   Link otwiera się w nowym oknie]
Współtwórcy:
Rosa, Grażyna (1968- ). Red.
Smalec, Agnieszka. Red.
Gracz, Leszek. Red.
Klóska, Rafał. Red.
Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe. pbl
Temat:
Marketing - 1990-.
Marketing - zarządzanie.
Marketing usług.
Postawy konsumentów.
Rok wydania:
2016
Wydawca:
Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Seria:
Marketing i Zarządzanie, 2450-775X ; nr 3(44) 2016
Opis fizyczny:
446 s. : il. ; 25 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02204cam#a2200481#i#4500
001 0162800894857
003 WR 004
005 20220419200043.3
008 161025s2016####pl#a#########|000#0#pol#c
035 %a xx003828690
035 %a (NUKAT)vtls003828690
040 %a POZN 004/KM %c POZN 004/KMs %d POZN 004/MKA
041 0 # %a pol %a eng %b eng %b pol
090 1 %a MK.9
091 %a 1 dar
245 0 0 %a Marketing przyszłości, trendy, strategie, instrumenty : %b konsument i przedsiębiorstwo w kontekście zmian w otoczeniu - handel i usługi / %c redaktorzy naukowi: Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec ; redaktor tematyczny: Leszek Gracz ; redaktor statystyczny: Rafał Klóska.
260 # %a Szczecin : %b Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, %c 2016.
300 %a 446 s. : %b il. ; %c 25 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
490 1 %a Marketing i Zarządzanie, %x 2450-775X ; %v nr 3(44) 2016
500 %a Na str. tyt. podano nazwę poprzedniej serii.
500 %a Na str. red. podano dodatkowo dwa nr ISSN: (ISSN 1640-6818 ; 1509-0507).
504 %a Bibliogr. przy rozdz.
546 %a Tekst. pol., ang. Streszcz. ang., pol.
650 # %a Marketing %y 1990-.
650 # %a Marketing %x zarządzanie.
650 # %a Marketing usług.
650 # %a Postawy konsumentów.
700 1 # %a Rosa, Grażyna %d (1968- ). %e Red.
700 1 # %a Smalec, Agnieszka. %e Red.
700 1 # %a Gracz, Leszek. %e Red.
700 1 # %a Klóska, Rafał. %e Red.
710 2 # %a Uniwersytet Szczeciński. %b Wydawnictwo Naukowe. %4 pbl
830 0 %a Marketing i Zarządzanie %x 2450-775X %v nr 3(44) 2016
856 4 # %u https://katalog.ue.wroc.pl/site/recorddetail/0162800894857 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
990 %a MARKETING RELACYJNY.
990 %a STRATEGIA MARKETINGOWA.
990 %a KONSUMENCI.
990 %a ZACHOWANIA KONSUMENCKIE.
990 %a MARKETING USŁUG.
999 %b kaz (10/02/2017) %c kaz (10/02/2017 ; 000, 040, 245) %c rm (16/02/2017) %c rm (16/02/2017 ; 000, 040, 990+) %c rm (16/02/2017 ; 090+, 990+) %c maw (09/03/2017 ; 040, 856) %c prolib (19/04/2022 ; 650) %c prolib (19/04/2022) %r 2016

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Sygnatura:
MK.9 MAR
B 130263
Lokalizacja:
3 piętro
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies