Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Uwarunkowania skuteczności badań marketingowych

Tytuł:
Uwarunkowania skuteczności badań marketingowych [Google   Link otwiera się w nowym oknie] [Worldcat   Link otwiera się w nowym oknie]
Autorzy:
Tarka, Piotr [Google   Link otwiera się w nowym oknie]
Współtwórcy:
Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydawnictwo. pbl
Temat:
Badania marketingowe - ocena.
Rok wydania:
2017
Wydawca:
Poznań : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego
ISBN:
9788374179218
Opis fizyczny:
316, [1] strona : ilustracje ; 24 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01879cam#a2200433#i#4500
001 0162800912660
003 WR 004
005 20231213053540.3
008 170307s2017####pl#a###f#####|000#0#pol#c
020 %a 9788374179218
035 %a xx003948678
035 %a (NUKAT)vtls003948678
040 %a Ł U/AC %b pol %e rda %c Ł U/AC %d Ł U/AC %d Ł U/APs %d POZN 004/PJ %d POZN 004/KM
046 %k 2017
090 1 %a MK.3
100 1 %a Tarka, Piotr. %e Autor
245 1 0 %a Uwarunkowania skuteczności badań marketingowych / %c Piotr Tarka.
260 # %a Poznań : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, %c 2017.
300 %a 316, [1] strona : %b ilustracje ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki %2 dbn
380 %a Publikacje naukowe %2 dbn
388 1 %a 2001- %2 dbn
504 %a Bibliografia na stronach 287-312.
530 %a Dostępne również w formie elektronicznej.
530 %a Dostępne również w wersji elektronicznej.
650 # %a Badania marketingowe %x ocena.
710 2 # %a Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). %b Wydawnictwo. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u https://katalog.ue.wroc.pl/site/recorddetail/0162800912660 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
856 4 1 %u https://libra.ibuk.pl/reader/uwarunkowania-skutecznosci-badan-marketingowych-piotr-tarka-207366 %y Wersja on-line
856 4 1 %u https://wydawnictwo.ue.poznan.pl/books/978-83-7417-921-8/978-83-7417-921-8.pdf
920 %a 978-83-7417-921-8
990 %a BADANIA MARKETINGOWE.
990 %a MARKETING.
990 %a OCENA.
990 %a ANALIZA DANYCH.
999 %b eam (11/05/2017) %c abe (09/10/2017 ; 000, 020+, 040, 260, 920+) %c ewj (11/10/2017) %c ewj (11/10/2017 ; 040) %c ewj (11/10/2017 ; 040, 090+, 990+) %c aar (07/11/2022 ; 530+, 856+) %c prolib (13/12/2023) %r 2017

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Sygnatura:
MK.3 TAR UWA
B 131350
Lokalizacja:
Magazyn
Dostępny
Sygnatura:
MK.3 TAR UWA
W 313440
Lokalizacja:
3 piętro
Wolny dostęp
Sygnatura:
94418
Lokalizacja:
Czytelnia Ogólna (Jelenia Góra)
Dostępny

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Sygnatura:
MK.3 TAR UWA
B-JG 36020
Lokalizacja:
Czytelnia Ogólna (Jelenia Góra)
Wolny dostęp
Sygnatura:
MK.3 TAR UWA
W 313439
Lokalizacja:
3 piętro
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies