Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Badania marketingowe : nowe metody badań i zastosowania

Tytuł:
Badania marketingowe : nowe metody badań i zastosowania [Google   Link otwiera się w nowym oknie] [Worldcat   Link otwiera się w nowym oknie]
Współtwórcy:
Milic-Czerniak, Róża. Redaktor
Difin. pbl
Temat:
Badania rynku - 1990-.
Badania marketingowe - 1990-.
Jakość usług - zarządzanie - 1990-.
Badania marketingowe - metodologia.
Badania marketingowe
Rynek (ekonomia)
Rok wydania:
2019
Wydawca:
Warszawa : Difin
ISBN:
9788380859142
Opis fizyczny:
226 stron : ilustracje ; 23 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01773cam#a2200421#i#4500
001 0163001165804
003 WR 004
005 20220404074202.0
008 190926s2019####pl#a###f#####|000#0#pol#c
020 %a 9788380859142
035 %a xx004708188
035 %a (NUKAT)vtls004708188
040 %a OLSZT 003/ISO %b pol %e rda %c OLSZT 003/ISOs %d OLSZT 003/JG %d WA 14/MBs %d KR 93/MSs
090 1 %a MK.3
245 0 0 %a Badania marketingowe : %b nowe metody badań i zastosowania / %c redakcja naukowa Róża Milic-Czerniak.
250 %a Wydanie pierwsze.
260 # %a Warszawa : %b Difin, %c 2019.
300 %a 226 stron : %b ilustracje ; %c 23 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
504 %a Bibliografia przy pracach.
650 # %a Badania rynku %y 1990-.
650 # %a Badania marketingowe %y 1990-.
650 # %a Jakość usług %x zarządzanie %y 1990-.
650 # %a Badania marketingowe %x metodologia.
650 # %a Badania marketingowe
650 # %a Rynek (ekonomia)
655 # %a Monografia
655 # %a Praca zbiorowa
700 1 # %a Milic-Czerniak, Róża. %e Redaktor
710 2 # %a Difin. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u https://katalog.ue.wroc.pl/site/recorddetail/0163001165804 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
856 4 8 %3 Okładka %u http://www.nukat.edu.pl/nukat/icov/WALAZ/xx004708188.jpg
856 4 1 %3 Spis treści %u http://www.nukat.edu.pl/nukat/icov/WALAZ/xx004708188.pdf
920 %a 978-83-8085-914-2
990 %a BADANIA MARKETINGOWE.
999 %b eam (08/10/2019) %c eam (23/10/2019 ; 000, 020+, 040, 920+) %c ewj (30/10/2019) %c ewj (30/10/2019 ; 040, 920) %c ewj (30/10/2019 ; 090+, 990+) %c prolib (28/11/2019) %c ewj (29/03/2022) %c ewj (04/04/2022) %r 2019

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Sygnatura:
MK.3 BAD
B 134065
Lokalizacja:
Magazyn
Dostępny
Sygnatura:
MK.3 BAD
W 317056
Lokalizacja:
3 piętro
Wolny dostęp
Sygnatura:
95353
Lokalizacja:
Czytelnia Ogólna (Jelenia Góra)
Niedostępny

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Sygnatura:
MK.3 BAD
B-JG 37298
Lokalizacja:
Czytelnia Ogólna (Jelenia Góra)
Wolny dostęp
Sygnatura:
MK.3 BAD
W 317055
Lokalizacja:
3 piętro
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies