Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Issues of marketing and management in a changing business environment = (Problematyka marketingu i zarządzania w zmieniającym się otoczeniu biznesowym)

Tytuł:
Issues of marketing and management in a changing business environment = (Problematyka marketingu i zarządzania w zmieniającym się otoczeniu biznesowym) [Google   Link otwiera się w nowym oknie] [Worldcat   Link otwiera się w nowym oknie]
Współtwórcy:
Rosa, Grażyna (1968- ). Redaktor
Smalec, Agnieszka. Redaktor
Gracz, Leszek. Redaktor
Klóska, Rafał. Redaktor
Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe. pbl
Temat:
Konsumenci.
Komunikacja marketingowa.
Marketing - aspekt ekonomiczny.
Turystyka - Gruzja - 1990-.
Rok wydania:
2018
Wydawca:
Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Seria:
Marketing i Zarządzanie, 2450-775X ; nr 4 (54) 2018
Opis fizyczny:
113 stron : ilustracje ; 25 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02133cam#a2200457#ic4500
001 0163101202219
003 WR 004
005 20200212091805.7
008 190830s2018####pl#a#########|000#0#eng#c
035 %a xx004689984
040 %a POZN 004/KM %b pol %e rda %c POZN 004/KMs %d POZN 004/MKA %d WR 004/ej %d WR 004
041 0 # %a eng %b pol
090 0 %a MK.2
091 %a 1 dar
245 0 0 %a Issues of marketing and management in a changing business environment = %b (Problematyka marketingu i zarządzania w zmieniającym się otoczeniu biznesowym) / %c redaktorzy naukowi: Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec ; redaktor tematyczny: Leszek Gracz ; redaktor statystyczny: Rafał Klóska.
246 3 1 %a Problematyka marketingu i zarządzania w zmieniającym się otoczeniu biznesowym
250 %a Wydanie 1.
260 # %a Szczecin : %b Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, %c 2018.
300 %a 113 stron : %b ilustracje ; %c 25 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
490 1 %a Marketing i Zarządzanie, %x 2450-775X ; %v nr 4 (54) 2018
500 %a Na stronie tytułowej podano nazwę poprzedniej serii.
500 %a Na stronie redakcyjnej dwa nr ISSN: (1640-6818 i 1509-0507).
504 %a Bibliografia przy rozdziałach.
546 %a Streszczenie polskie.
650 # %a Konsumenci.
650 # %a Komunikacja marketingowa.
650 # %a Marketing %x aspekt ekonomiczny.
650 # %a Turystyka %z Gruzja %y 1990-.
700 1 # %a Rosa, Grażyna %d (1968- ). %e Redaktor
700 1 # %a Smalec, Agnieszka. %e Redaktor
700 1 # %a Gracz, Leszek. %e Redaktor
700 1 # %a Klóska, Rafał. %e Redaktor
710 2 # %a Uniwersytet Szczeciński. %b Wydawnictwo Naukowe. %e Wydawca %4 pbl
830 0 %a Marketing i Zarządzanie %x 2450-775X %v nr 4 (54) 2018
856 4 # %u https://katalog.ue.wroc.pl/site/recorddetail/0163101202219 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
990 %a MARKETING.
990 %a ZARZĄDZANIE.
999 %b kaz (31/01/2020) %c ewj (12/02/2020) %c ewj (12/02/2020 ; 000, 040, 490) %c ewj (12/02/2020 ; 090+, 990+) %r 2018

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Sygnatura:
MK.2 ISS
B 134403
Lokalizacja:
3 piętro
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies