Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Sparking the historical imagination: Strategies for teaching Conceptual and Historical Issues in Psychology.

Tytuł:
Sparking the historical imagination: Strategies for teaching Conceptual and Historical Issues in Psychology.
Autorzy:
Young, Jacy L.
Rodkey, Elissa N.
Rutherford, Alexandra
Źródło:
History & Philosophy of Psychology. 2015, Vol. 16 Issue 1, p61-68. 8p.
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies