Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The Developmental Lag Hypothesis in Reading: Longitudinal and Matched Reading-Level Comparisons.

Tytuł:
The Developmental Lag Hypothesis in Reading: Longitudinal and Matched Reading-Level Comparisons.
Autorzy:
Stanovich, Keith E.
Nathan, Ruth G.
Zolman, Judith E.
Źródło:
Child Development. Feb1988, Vol. 59 Issue 1, p71-86. 16p.
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies