Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Intervenção em habilidades cognitivas e metacognitivas de leitura em alunos do Programa de Educação Tutorial -- PET.

Tytuł:
Intervenção em habilidades cognitivas e metacognitivas de leitura em alunos do Programa de Educação Tutorial -- PET.
Autorzy:
Rodrigues, Marisa Cosenza
Pontes Alves, Marília Aparecida
de Almeida, Rafaela Duque
de Lourdes Miguel da Silva, Renata
Alternatywny tytuł:
INTERVENTION IN COGNITIVE AND METACOGNITIVE READING SKILLS IN EDUCATION PROGRAM TUTORIAL -- PET STUDENTS.
INTERVENCIÓN EN HABILIDADES COGNITIVAS Y METACOGNITIVAS DE LECTURA EN LOS ESTUDIANTES DEL PROGRAMA DE EDUCACIÓN TUTORIAL -- PET.
Źródło:
Psicologia: Teoria e Prática. jan-abr2014, Vol. 16 Issue 1, p181-190. 10p.
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies