Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rethinking John Dewey’s Democracy and Education on its centennial.

Tytuł:
Rethinking John Dewey’s Democracy and Education on its centennial.
Autorzy:
Boostrom, Robert (AUTHOR)
Źródło:
Journal of Curriculum Studies. Feb2016, Vol. 48 Issue 1, p1-3. 3p.
Recenzja
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies