Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Subgroup Discovery with User Interaction Data: An Empirically Guided Approach to Improving Intelligent Tutoring Systems.

Tytuł:
Subgroup Discovery with User Interaction Data: An Empirically Guided Approach to Improving Intelligent Tutoring Systems.
Autorzy:
Poitras, Eric G.
Lajoie, Susanne P.
Doleck, Tenzin
Jarrell, Amanda
Źródło:
Educational Technology & Society. Apr2016, Vol. 19 Issue 2, p204-214. 11p.
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies