Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

WHY DO STUDENTS ATTEND LECTURES? EXPLORING JUSTIFICATIONS FOR ATTENDANCE AMONG UNDERGRADUATE STUDENTS FROM A BRITISH UNIVERSITY IN ASIA.

Tytuł:
WHY DO STUDENTS ATTEND LECTURES? EXPLORING JUSTIFICATIONS FOR ATTENDANCE AMONG UNDERGRADUATE STUDENTS FROM A BRITISH UNIVERSITY IN ASIA.
Autorzy:
Khong, Roy W. L.
Dunn, Jessica S.
Chee-Ming Lim
Yap, Winnie S. P.
Źródło:
Journal of Developing Areas. 2016, Vol. 50 Issue 5, p497-506. 10p.
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies