Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Not all markets are created equal: re-conceptualizing market elements in higher education.

Tytuł:
Not all markets are created equal: re-conceptualizing market elements in higher education.
Autorzy:
Jungblut, Jens
Vukasovic, Martina
Źródło:
Higher Education (00181560). May2018, Vol. 75 Issue 5, p855-870. 16p. 1 Chart.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies