Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Towards a university of Halbbildung: How the neoliberal mode of higher education governance in Europe is half-educating students for a misleading future.

Tytuł:
Towards a university of Halbbildung: How the neoliberal mode of higher education governance in Europe is half-educating students for a misleading future.
Autorzy:
Lundbye Cone, Lucas (AUTHOR)
Źródło:
Educational Philosophy & Theory. 2018, Vol. 50 Issue 11, p1018-1030. 11p.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies