Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

‘To Be Is To Respond’: Realising a Dialogic Ontology For Deweyan Pragmatism.

Tytuł:
‘To Be Is To Respond’: Realising a Dialogic Ontology For Deweyan Pragmatism.
Autorzy:
HIGHAM, R. U. P. E. R. T.
Źródło:
Journal of Philosophy of Education. May2018, Vol. 52 Issue 2, p345-358. 14p.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies