Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Of Course Scientists Haven’t Seen Dinosaurs on the Beach: Turkish Kindergartners’ Developing Understanding of the Nature of Science Through Explicit-Reflective Instruction.

Tytuł:
Of Course Scientists Haven’t Seen Dinosaurs on the Beach: Turkish Kindergartners’ Developing Understanding of the Nature of Science Through Explicit-Reflective Instruction.
Autorzy:
Alan, Ümran
Erdoğan, Serap
Źródło:
Early Childhood Education Journal. Nov2018, Vol. 46 Issue 6, p695-706. 12p. 3 Charts.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies