Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Integrating STEM into Preschool Education; Designing a Professional Development Model in Diverse Settings.

Tytuł :
Integrating STEM into Preschool Education; Designing a Professional Development Model in Diverse Settings.
Autorzy :
Brenneman, Kimberly
Lange, Alissa
Nayfeld, Irena
Pokaż więcej
Źródło :
Early Childhood Education Journal. Jan2019, Vol. 47 Issue 1, p15-28. 14p. 2 Charts, 1 Graph.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies