Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

'I think we are still very directive': Teachers' discourses on democratic student participation.

Tytuł:
'I think we are still very directive': Teachers' discourses on democratic student participation.
Autorzy:
Saiz‐Linares, Ángela
Rodríguez‐Hoyos, Carlos
Susinos‐Rada, Teresa
Źródło:
British Educational Research Journal. Feb2019, Vol. 45 Issue 1, p83-98. 16p. 2 Charts.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies