Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The Role of Parenting in Predicting Student Achievement: Considerations for School Counseling Practice and Research.

Tytuł:
The Role of Parenting in Predicting Student Achievement: Considerations for School Counseling Practice and Research.
Autorzy:
Warren, Jeffrey M.
Locklear, Leslie A.
Watson, Nicholas A.
Źródło:
Professional Counselor. 2018, Vol. 8 Issue 4, p328-340. 13p.
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies