Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Why Female Decision‐Makers Shy away from Promoting Competition.

Tytuł :
Why Female Decision‐Makers Shy away from Promoting Competition.
Autorzy :
Shurchkov, Olga
Geen, Alexandra V.M.
Pokaż więcej
Źródło :
Kyklos. May2019, Vol. 72 Issue 2, p297-331. 35p. 9 Charts, 5 Graphs.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies