Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Religious doctrines and critical religious education: teachers' epistemic switching in a confessional setting.

Tytuł:
Religious doctrines and critical religious education: teachers' epistemic switching in a confessional setting.
Autorzy:
Zembylas, Michalinos
Loukaidis, Loizos
Antoniou, Marios
Antoniou, Petroula
Źródło:
British Journal of Religious Education. Jun2019, Vol. 41 Issue 3, p286-298. 13p.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies