Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Effects of Teacher-Implemented Coaching to Increase the Accuracy of Data Collected by Paraeducators.

Tytuł:
Effects of Teacher-Implemented Coaching to Increase the Accuracy of Data Collected by Paraeducators.
Autorzy:
Mason, Rose A. (AUTHOR)
Schnitz, Alana. G. (AUTHOR)
Gerow, Stephanie (AUTHOR)
An, Zhe G. (AUTHOR)
Wills, Howard P. (AUTHOR)
Źródło:
Journal of Behavioral Education. Jun2019, Vol. 28 Issue 2, p204-226. 23p. 4 Charts, 2 Graphs.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies