Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Integrating learners into the assessment process using adaptive comparative judgement with an ipsative approach to identifying competence based gains relative to student ability levels.

Tytuł :
Integrating learners into the assessment process using adaptive comparative judgement with an ipsative approach to identifying competence based gains relative to student ability levels.
Autorzy :
Seery, Niall
Buckley, Jeffrey
Delahunty, Thomas
Canty, Donal
Pokaż więcej
Źródło :
International Journal of Technology & Design Education. Sep2019, Vol. 29 Issue 4, p701-715. 15p.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies