Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Diagnosing the current state of out-of-field teaching in high school science and mathematics.

Tytuł :
Diagnosing the current state of out-of-field teaching in high school science and mathematics.
Autorzy :
Shah, Lisa
Jannuzzo, Cooper
Hassan, Taufiq
Gadidov, Bogdan
Ray, Herman E.
Rushton, Gregory T.
Pokaż więcej
Źródło :
PLoS ONE. 9/25/2019, Vol. 14 Issue 9, p1-12. 12p.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies