Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Use of remedial teaching approaches for dyslexic students: Experiences of remedial teachers working in urban Pakistan.

Tytuł:
Use of remedial teaching approaches for dyslexic students: Experiences of remedial teachers working in urban Pakistan.
Autorzy:
Khalid, Maham (AUTHOR)
Anjum, Gulnaz (AUTHOR)
Qian, Meihua (AUTHOR)
Źródło:
Cogent Psychology. Jan2019, Vol. 6 Issue 1, p1-14. 14p.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies