Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Applying the self‐determination theory to develop a school‐to‐work peer mentoring programme to promote social inclusion.

Tytuł :
Applying the self‐determination theory to develop a school‐to‐work peer mentoring programme to promote social inclusion.
Autorzy :
Fisher, Marisa H. (AUTHOR)
Athamanah, Lindsay S. (AUTHOR)
Sung, Connie (AUTHOR)
Josol, Cynde Katherine (AUTHOR)
Pokaż więcej
Źródło :
Journal of Applied Research in Intellectual Disabilities. Mar2020, Vol. 33 Issue 2, p296-309. 14p.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies