Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Effects of semantic categorization strategy training on episodic memory in children and adolescents.

Tytuł:
Effects of semantic categorization strategy training on episodic memory in children and adolescents.
Autorzy:
Miotto, Eliane C. (AUTHOR)
Balardin, Joana B. (AUTHOR)
Martin, Maria da Graça M. (AUTHOR)
Polanczyk, Guilherme V. (AUTHOR)
Savage, Cary R. (AUTHOR)
Miguel, Euripedes C. (AUTHOR)
Batistuzzo, Marcelo C. (AUTHOR)
Źródło:
PLoS ONE. 2/18/2020, Vol. 15 Issue 2, p1-17. 17p.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies