Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Planning Supports for Students With Intellectual Disability in General Education Classrooms.

Tytuł:
Planning Supports for Students With Intellectual Disability in General Education Classrooms.
Autorzy:
Thompson, James R.
Walker, Virginia L.
Snodgrass, Melinda R.
Nelson, Jessica A.
Carpenter, Megan E.
Hagiwara, Mayumi
Shogren, Karrie A.
Źródło:
Inclusion. Mar2020, Vol. 8 Issue 1, p27-42. 16p.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies