Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Tertiary students' attitudes towards contemporary poetry in isiZulu as a tool to enhance access to academic content.

Tytuł :
Tertiary students' attitudes towards contemporary poetry in isiZulu as a tool to enhance access to academic content.
Autorzy :
Sibisi, Muhle
Tappe, Heike
Pokaż więcej
Źródło :
Nordic Journal of African Studies. 2020, Vol. 29 Issue 1, p1-29. 29p.
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies