Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Transformative medical education: must community-based traineeship experiences be part of the curriculum? A qualitative study.

Tytuł:
Transformative medical education: must community-based traineeship experiences be part of the curriculum? A qualitative study.
Autorzy:
Massé, Julie
Dupéré, Sophie
Martin, Élisabeth
Lévesque, Martine C.
Źródło:
International Journal for Equity in Health. 6/10/2020, Vol. 19 Issue 1, p1-14. 14p. 1 Chart.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies