Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Supporting transformational learning processes for person-centred healthcare research in doctoral education: a critical creative reflection.

Tytuł:
Supporting transformational learning processes for person-centred healthcare research in doctoral education: a critical creative reflection.
Autorzy:
Rennie, Karen
Kinsella, Niamh
Źródło:
International Practice Development Journal. May2020, Vol. 10 Issue 1, p1-12. 12p.
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies