Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Influence of parental academic involvement on the achievement goal orientations of high school students in China: A latent growth model study.

Tytuł:
Influence of parental academic involvement on the achievement goal orientations of high school students in China: A latent growth model study.
Autorzy:
Xu, Xinpei
Xu, Gangmin
Liu, Ming
Deng, Ciping
Źródło:
British Journal of Educational Psychology. Sep2020, Vol. 90 Issue 3, p700-718. 19p. 1 Diagram, 5 Charts, 1 Graph.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies