Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Improving Emotional Skills for Chinese Elementary Children with Autism Spectrum Disorder.

Tytuł:
Improving Emotional Skills for Chinese Elementary Children with Autism Spectrum Disorder.
Autorzy:
Hu, Xiaoyi
Lee, Gabrielle T.
Źródło:
Child & Family Behavior Therapy. 2020, Vol. 42 Issue 4, p231-257. 27p.
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies