Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Validação da nova versão do Test of Understanding Graphs in Kinematics (TUG-K) com estudantes de ensino médio.

Tytuł:
Validação da nova versão do Test of Understanding Graphs in Kinematics (TUG-K) com estudantes de ensino médio.
Autorzy:
da Cunha, R. F. F.
Sasaki, D. G. G.
Alternatywny tytuł:
Evaluating the validity of the new version of Test of Understanding Graphs in Kinematics (TUG-K) with high school students.
Źródło:
Caderno Brasileiro de Ensino de Física. 2020, Vol. 42, p1-8. 8p.
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies