Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Stuttering Practice Self-Assessment by School Speech-Language Practitioners.

Tytuł:
Stuttering Practice Self-Assessment by School Speech-Language Practitioners.
Autorzy:
Kelly, Ellen M.
Singer, Cara M.
Henderson, Jack K.
Shaw, Kenton O.
Źródło:
Language, Speech & Hearing Services in Schools. Oct2020, Vol. 51 Issue 4, p1156-1171. 16p. 4 Color Photographs, 5 Charts, 2 Graphs.
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies