Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Evaluating the Effect of Embedded Responses in Multimedia-Based Instruction With Preservice Teachers.

Tytuł:
Evaluating the Effect of Embedded Responses in Multimedia-Based Instruction With Preservice Teachers.
Autorzy:
Hirsch, Shanna E.
Chow, Jason C.
Randall, Kristina N.
Nemer, Shannon L.
McKown, Georgia
Źródło:
Behavioral Disorders. Nov2020, Vol. 46 Issue 1, p18-28. 11p.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies